072-3304932

הגדלת חזה עם מומחה מנוסה

ד"ר אבנר בן שושן

הגדלת חזה הוא אחד הניתוחים הפלסטיים הנפוצים ביותר. עבור נשים רבות החזה הוא מרכיב משמעותי בנשיות שלהן, ולכן שדיים קטנים פוגעים בדימוי העצמי ובביטחון העצמי. אחוזי ההצלחה של ניתוח פלסטי זה גבוהים, ובפרט במקרים שבהם מוביל את התהליך רופא מנוסה כמו ד"ר אבנר בן שושן. באמצעות הגדלת החזה תוכלי להגיע למראה שתמיד חלמת עליו – ולשפר במידה ניכרת את איכות החיים בכל התחומים החשובים.

שאלות חשובות

בנושא הגדלת חזה

השדיים מסיימים את צמיחתם הטבעית בסביבות גיל 17, וזהו גם הגיל שבו אפשר לעבור את הניתוח. בכל מקרה חשוב להתייעץ עם כירורג פלסטי מנוסה, ולקחת בחשבון אירועים עתידיים שישפיעו על גודל החזה (הריונות, הנקות, שינויים הורמונליים ועוד).
בעבר התפרסמו מקרים שבהם שתלי סיליקון דלפו וגרמו לנזקים. הדור החדש של השתלים בטוח לחלוטין לשימוש – כך גם על-פי ארגוני הבריאות המובילים בעולם וגם על-פי משרד הבריאות הישראלי. בנוסף נקבע ע"י הגופים הנ"ל כי אין קשר מוכח בין שתלי סיליקון לחזה לבין סרטן השד. חשוב לציין כי המידע הנ"ל תקף לשתלים בלבד, ולא להזרקת חומרים כאלה ואחרים ישירות אל השדיים.
תוכלי לבחור בין סוגים שונים של שתלי סיליקון ג'ל, חומר שמדמה באופן מוצלח מאוד את המרקם של השדיים הטבעיים. הבחירה היא גם לגבי הצורה, גם לגבי מידת הצמיגיות וכמובן לגבי הנפח. כך למשל ישנם שתלים עגולים במבנה עגול עם פרופיל גבוה שמייצרים מראה דמוי פוש-אפ. שתלים במבנה עגול עם פרופיל נמוך מתאימים לנשים המעדיפות מראה רך, מלא וטבעי.
ברוב המקרים כשעה עד שעה וחצי.
מומלץ לפרגן לגוף מנוחה של כשבוע עד לחזרה לשגרת העבודה.

רוצים/ות לראות איך מתבצעת הגדלת חזה?

צפו בגלריית הסרטונים שלנו!

השלבים העיקריים

בהליך הגדלת חזה

שלב ראשון

מפגש ייעוץ. למפגש זה שלוש מטרות חשובות: הראשונה היא לוודא שאכן כדאי לבצע ניתוח, השנייה היא לבחור את השתלים שיובילו למראה המבוקש והשלישית היא תיאום ציפיות שיבטיח מקסימום שביעות רצון לאחר הניתוח. בנוסף תוכלי להעלות במפגש כל שאלה או חשש כדי לקבל את כל הידע הנחוץ לצורך החלטה מיטבית.

שלב שני

בדיקות רפואיות. כל מטופלת מתבקשת לעבור בדיקות דם בסיסיות, ובהתאם לגיל ולמצב הבריאותי גם בדיקות נוספות כגון צילום חזה או א.ק.ג.

שלב שלישי

הניתוח. הגדלת חזה מתבצעת בדרך כלל בהרדמה כללית. השתלים מוכנסים לבית החזה דרך חתך בעטרה, בקפל התת-שדי או בבית השחי, בהתאם לגודל שלהם ולמיקום שנבחר להם (מתחת או מעל לשריר החזה). התאוששות והחלמה. לרוב אין צורך באשפוז לאחר הגדלת חזה, כך שכבר ביום הניתוח תחזרי לביתך. בימים הראשונים האזור רגיש וישנה רמה מסוימת של כאב. תופעת לוואי נוספת היא שטפי דם קלים. התופעות הנ"ל נעלמות מעצמן תוך מספר ימים, וניתן כמובן להיעזר במשככי כאבים כדי להקל על ההחלמה. במשך כ-6 שבועות תתבקשי להשתמש בחזיית ספורט ייעודית לתמיכה בתוצאות הניתוח. הנפיחות מתפוגגת בהדרגה תוך כחודש, ולאחר מכן ניתן לראות כיצד ייראו השדיים בסוף התהליך. השינוי מושלם לאחר כ-3 חודשים.

ד"ר אבנר בן שושן

כירורג פלסטי מיומן וקשוב

ניסיון

ד"ר בן שושן הוא מומחה לכירורגיה פלסטית ומשחזרת עם קליניקה עצמאית מאז 1998, כך שהוא כבר השלים בהצלחה אינספור ניתוחים פלסטיים לרבות הגדלות חזה.

קשב מלא

לכל אישה חלום אחר לגבי החזה, וכדי לממש אותו במדויק נדרש קשב רגיש. יכולת זו של ד"ר בן שושן תורמת גם להרגעת מטופלות עם חששות שונים (דבר מובן לחלוטין לקראת כל ניתוח).

מקסימום זמינות

ד"ר בן שושן זמין לכל מטופלת (ומטופל) לאורך כל התהליך, ומקפיד על מענה סבלני ובגובה העיניים.

למידה וחדשנות

ובפרט היכרות עם טכניקות משוכללות ועם השתלים המתקדמים ביותר הקיימים בכל נקודת זמן.

נקודות חשובות

ודגשים בניתוחי הגדלת חזה

מראה טבעי

מראה טבעי הוא גם זה המחמיא ביותר, וכדאי לקחת זאת בחשבון לקראת בחירת השתלים.

פתיחות

הגדלת חזה היא תהליך משנה חיים. ד"ר בן שושן משרה נינוחות על כל המטופלות ומאפשר להן לדבר בפתיחות על כל נושא. בדרך זו הוא יכול לספק פתרון לכל חשש.

הנחיות מפורטות

לאחר הניתוח תקבלי הנחיות מפורטות לגבי תקופת ההחלמה. בין השאר יש להימנע מיחסי מין למשך שבועיים, ומפעילות גופנית מאומצת במשך כחודש.

תשומת לב גם לפן הרגשי

ניתוח הגדלת חזה הוא הליך פיזי, ובאותה מידה גם תהליך רגשי. בהתאם השיפור הוא גם במראה החיצוני וגם בדימוי העצמי ובביטחון העצמי.

תמונות לפני אחרי

לתיאום פגישת ייעוץ, השאירו פרטי קשר

פתח/י צ'אט
זקוקים לעזרה?
ד"ר אבנר בן שושן
שלום,
איך אפשר לעזור?
Call Now Button