072-3304932

ניתוח הקטנת חזה

במרפאת ד"ר אבנר בן שושן

הקטנת חזה הוא ניתוח פלסטי שמספק גם תועלות פרקטיות יקרות ערך: חזה גדול מאוד הוא גם חזה כבד, ולכן עלול לגרום לכאבי גב ויציבה לקויה. כמו כן סובלות בעלות חזה גדול משפשופים בנקודות החיכוך שלו עם הגוף וכתוצאה מכך גם מפריחה ומדלקות עור. הלחץ המופעל על החזייה גורם לכאבים בכתפיים – וכל הבעיות האלה נעלמות אחרי ניתוח להקטנת החזה. ד"ר אבנר בן שושן השלים בהצלחה אינספור ניתוחים מסוג זה, ולכן הוא יכול להבטיח וגם לקיים ביצוע מושלם של ההליך הכירורגי.

שאלות ותשובות

בנושא הקטנת חזה

השדיים מסיימים לגדול בסביבות גיל 17. בהתאם ניתן לעבור את הניתוח גם בגיל צעיר יחסית, וכך לזכות בכל התועלות של הקטנת החזה כבר בגיל ההתבגרות. עד גיל 18 נדרשת כמובן הסכמת הורים.
כמו כל ניתוח פלסטי, גם הקטנת החזה מחייבת חתך (מסביב לפטמה ומתחת לאיבר זה). כל חתך משאיר צלקות, אבל ביצוע מיומן של ההליך הכירורגי מותיר צלקת מינימלית, ובמרבית המקרים עם הזמן היא מיטשטשת ונעלמת.
מנוחה של כשבוע, המתנה של שבוע נוסף עד החזרה לתפקוד מלא בבית ובעבודה, הימנעות במשך 6 שבועות מפעילות גופנית אינטנסיבית ומהרמת חפצים כבדים, שינה על הצד או על הגב במשך שבועיים, וכן אי שימוש באלכוהול ובסיגריות במשך שבוע לפחות.
ניתוח מאפשר הקטנה של החזה גם בשתי מידות.
בדרך כלל חזה גדול יהיה גם נפול יחסית, ולכן ההקטנה משפרת את הנראות גם בהיבט הזה. במידת הצורך, ניתן לשלב הרמת חזה עם ההקטנה.

רוצים/ות לראות איך מתבצעת הקטנת חזה?

צפו בגלריית הסרטונים שלנו!

השלבים העיקריים

בניתוח הקטנת חזה

שלב ראשון

הכנה. ניתוח הקטנת חזה אורך כ-3 שעות. עוד לפני תחילת הניתוח, ד"ר אבנר בן שושן משרטט את המיקום המדויק שבו יבוצע החתך הנחוץ להליך, ומרכיב נוסף בהכנה הוא הרדמה.

שלב שני

הסרת רקמות שד. הקטנת חזה היא למעשה הסרת רקמות עודפות, וזאת דרך חתך סביב הפטמה ומתחתיה. לאחר הקטנת מעטפת השד, היא מעוצבת בהתאם למידות החדשות, תוך שימוש ברקמות שומניות כדי לייצר תחושה נעימה, ונתפרת אל השד.

שלב שלישי

העברת הפטמות ועיצובן מחדש. על-מנת להבטיח מראה הרמוני ושובה לב, הפטמות והעטרות מועברות בדרך כלל למיקום חדש, גבוה יותר. כמו כן מקטין ד"ר בן שושן את קוטר הפטמה והעטרה, כדי שיהיו בהלימה לגודל העדכני של השדיים.

ד"ר אבנר בן שושן

מומחה בתחום הקטנת חזה

מיומנות גבוהה

כבר ב-1998 הפעיל ד"ר בן שושן קליניקה לניתוחים פלסטיים (בפריז). בהתאם הוא רכש תוך כדי התנסות מעשית מיומנות גבוהה במיוחד בביצוע כל סוגי ההליכים הכירורגיים ובפרט ניתוחים להקטנת חזה.

יושרה מלאה

דגש נוסף הוא שקיפות מוחלטת ויושרה ללא פשרות, כך שכל מטופלת תבין בדיוק מהן האפשרויות הניצבות בפניה, והאם אכן הקטנת החזה תספק את התועלת המבוקשת מבחינתה.

זמינות

ד"ר אבנר בן שושן מקפיד גם על זמינות מרבית לכל מי שעברה את הניתוח, על-מנת לספק את המענה הנכון לכל חשש, צורך או בקשה, ובפרט כשישנן תופעות לוואי.

נקודות חשובות

ודגשים לגבי ניתוח הקטנת חזה

חזייה

במשך כחודשיים וחצי אחרי ניתוח הקטנת חזה יש להשתמש בחזייה רפואית, לתמיכה בתוצאות ההליך הכירורגי.

הנקה

ניתוח הקטנת חזה שמבוצע באופן מיומן לא פוגע ביכולת ההנקה.

התוצאות

המראה הסופי של החזה הקטן יותר מתקבל אחרי כשנה, כשכל השינויים בגוף מושלמים. ד"ר אבנר בן שושן שם דגש רב על התאמה מדויקת של גודל השדיים וצורתם לפרופורציות של הגוף של כל מנותחת, על-מנת ליצור את המראה המחמיא ביותר ולהביא למקסימום את הדימוי העצמי.

תמונות לפני אחרי

לתיאום פגישת ייעוץ, השאירו פרטי קשר

פתח/י צ'אט
זקוקים לעזרה?
ד"ר אבנר בן שושן
שלום,
איך אפשר לעזור?
Call Now Button