072-3304932

ניתוח הרמת חזה עם שתל

במרפאת ד"ר אבנר בן שושן

כשהחזה גם נפול וגם מרוקן, למשל אחרי הריונות, לידות והנקות, הפתרון המיטבי הוא הרמת חזה עם שתל. ד"ר אבנר בן שושן אמון על התאמה מדויקת של ההליך הכירורגי להעדפות של כל אישה ולמאפיינים הספציפיים – כך שהתוצאה תהיה חזה זקוף ובעל נוכחות מרשימה.

שאלות ותשובות

בנושא הרמת חזה עם שתל

הסיכוי קטן, אבל קיים. במפגש הייעוץ, ד"ר אבנר בן שושן בוחן את כל הפרמטרים הרלוונטיים לכדאיות ביצוע הניתוח בנקודת הזמן הנוכחית, כולל תכנון המשפחה.
בחלק מהמקרים המנותחות משתחררות לביתן מספר שעות אחרי הניתוח, במקרים אחרים הן נשארות לאשפוז ללילה אחד וחוזרות הביתה למחרת בבוקר.
רוב המנותחות חוזרות לעבודה תוך שבועיים. המגבלה היחידה היא הימנעות מפעילות גופנית משמעותית.
כשמקפידים על תכנון מדויק של ההליך הכירורגי, ובפרט נמנעים משתלים גדולים יתר על המידה, הסיכון מזערי.

רוצים/ות לראות איך מתבצעת הרמת חזה עם שתל?

צפו בגלריית הסרטונים שלנו!

השלבים העיקריים

בניתוח הרמת חזה עם שתל

שלב ראשון

תכנון הניתוח ובחירת השתלים. המפתח העיקרי להצלחת ניתוח הרמת חזה עם שתל הוא תכנון מוקפד ובפרט בחירת השתלים המחמיאים ביותר. לד"ר בן שושן ניסיון רב, שבא לידי ביטוי בייעוץ המוביל לבחירת שתלים מדויקים – מבחינת הנפח, הצורה והמרקם.

שלב שני

הרמת החזה. באמצעות הסרת רקמות עור מיותרות מאזור החזה. פעולה זו מתבצעת דרך חתך סביב העטרה.

שלב שלישי

יצירת כיס בבית החזה. הרמת חזה עם שתל מחייבת יצירת כיס במיקום המדויק – כדי שאפשר יהיה להכניס את השתלים שנבחרו, ובנוסף לוודא שהחזה יהיה זקוף. ההליך הכירורגי כולל חתך סביב הפטמה ומתחתיה, ובמידת הצורך עוד חתך ממנה אל עבר הקפל התת-שדי.
שלב רביעי
הנחת השתלים ותפירת החתכים. לאחר הנחת השתלים הכירורג הפלסטי משלים את עיצוב השד כדי להבטיח מראה מחמיא במיוחד, ותופר את האזור. התפרים יוסרו לאחר כשבועיים.

ד"ר אבנר בן שושן

מומחה בתחום הרמת חזה עם שתל

בדיקות מדוקדקות

כל ניתוח פלסטי, ובוודאי כזה שמשלב הרמת חזה עם הגדלתו, מחייב בדיקות מדוקדקות. ד"ר אבנר בן שושן מקפיד הן על בדיקות אסתטיות כדי להתאים את הניתוח למידת הצניחה של החזה ולשתלים המבוקשים, הן על בדיקות רפואיות על-מנת לוודא כשירות בריאותית לניתוח, והן על תשומת לב להיבט הרגשי – מפני שנדרשות גם בשלות נפשית וציפיות ריאליות על-מנת להפיק תועלת אמיתית מניתוח הרמת חזה עם שתלים.

ליווי צמוד

מהרגע הראשון ועוד הרבה אחרי הניתוח עצמו, כדי לספק מענה מקצועי לכל שאלה, חשש, בקשה ופנייה.

ניסיון

ד"ר אבנר בן שושן פתח קליניקה פרטית לניתוחים פלסטיים כבר ב-1998 (בפריז, 5 שנים לאחר מכן עלה לארץ והמשיך בעשייה). הניסיון רחב ההיקף שצבר מתורגם גם לתכנון אופטימלי של כל הרמת חזה עם שתל וגם ליישום מושלם של תוכנית הפעולה.

נקודות חשובות

ודגשים לגבי הרמת חזה עם שתל

שתלים איכותיים ובטוחים

ד"ר בן שושן מקפיד להשתמש אך ורק בשתלים של יצרניות מובילות, כך שגם מהבחינה הזו מובטח לכל מטופלת שקט נפשי אמיתי.

תקופת ההחלמה

לכל מי שעוברת הרמת חזה עם שתלים מומלץ לפרגן לעצמה 3 ימים של מנוחה מלאה. יש להימנע משכיבה על הבטן במשך כשבועיים וכך גם מעישון, ולפעילות גופנית מאומצת אפשר לחזור אחרי כ-6 שבועות.

תוצאות טבעיות

התוצאות הסופיות של הניתוח מתקבלות אחרי כשנה. עם ד"ר אבנר בן שושן מובטח גם שינוי משמעותי וגם שמירה על מראה טבעי, שהוא גם המחמיא ביותר שיש.

לתיאום פגישת ייעוץ, השאירו פרטי קשר

פתח/י צ'אט
זקוקים לעזרה?
ד"ר אבנר בן שושן
שלום,
איך אפשר לעזור?
Call Now Button