072-3304932

ניתוח מתיחת בטן

במרפאת ד"ר אבנר בן שושן

לבטן משקל נכבד במראה החיצוני ולכן גם בדימוי העצמי. בלא מעט מקרים השרירים האורכיים בבטן מתרופפים, ובנוסף נוצרים עודפי עור באזור. התוצאה: מראה רפוי ורופס, ולא מחמיא. בפרט עלולה לגרום לכך ירידה חדה במשקל (כשלעצמה משפרת את התחושות של האדם וגם את הבריאות, אבל גורמת לתופעת לוואי זו). גם הריונות ולידות מובילים לעיתים לצורך בהליך כירורגי שיחזיר את הבטן למצב הקודם שלה. חשוב להדגיש שבמצבים אלה גם הקפדה על תזונה נכונה ופעילות גופנית מדויקת לא מספקת את השינוי המבוקש – ולכן ההמלצה היא על ניתוח מתיחת בטן. ד"ר אבנר בן שושן מבצע ניתוח זה בהתאמה מושלמת לכל מטופל ומטופלת, על בסיס ניסיון של למעלה מ-25 שנים.

שאלות ותשובות

בנושא מתיחת בטן

מומלץ להמתין עד שהמשקל מתייצב כדי להבטיח מקסימום תועלת מהניתוח. במהלך מפגש הייעוץ מוקדשת תשומת לב רבה לסוגיה ספציפית זו.
כבר אחרי כשבועיים ניתן לראות שינוי, לאחר כחודש ההבדל לעומת מצב הבטן לפני הניתוח כבר משמעותי, והשינוי לטובה מושלם תוך כחצי שנה.
ניתוח המתיחה בבטן מתבצע דרך חתך רוחבי בעל צורת קשת בחלק התחתון של הבטן, לרוב מתחת לקו הביקיני – כך שהצלקת תהיה בדרך כלל נסתרת. חשוב לציין כי אין דרך לדעת מראש כיצד ייראה תהליך ההצטלקות לאורך זמן, מפני שכל גוף מגיב באופן ייחודי לו לחתכים. במרבית המקרים הצלקת מיטשטשת עם הזמן.
מנוחה מלאה במשך כשבוע, הימנעות מפעילות פיזית מאומצת במשך כ-6 שבועות, ולבישת חגורת בטן לחיזוק תוצאות הניתוח במשך כחודשיים.
בדרך כלל המנותחים והמנותחות משוחררים לביתם בבוקר המחרת.

רוצים/ות לראות איך מתבצעת מתיחת בטן?

צפו בגלריית הסרטונים שלנו!

השלבים העיקריים

בניתוח מתיחת בטן

שלב ראשון

הסרת רקמות עור עודפות. הפעולה שמבטיחה מראה הדוק ומתוח.

שלב שני

שאיבת שומן. במידת הצורך יישאב שומן מהבטן התחתונה וגם מהמותניים.

שלב שלישי

חיזוק דופן הבטן. באמצעות הידוק השרירים הרלוונטיים. כמו כן ניתן במסגרת ההליך הכירורגי לטפל בבקע. שלב רביעי מיקום מחדש של הטבור. על-מנת להגיע למראה הרמוני מרשים הטבור יוסט למיקום האופטימלי בהתאם לצורת הבטן החדשה.

ד"ר אבנר בן שושן

מומחה בתחום מתיחת בטן

ייעוץ מקיף

המומחיות של ד"ר אבנר בן שושן מאפשרת לו להעניק ייעוץ מקיף וסבלני לכל מי ששוקל או שוקלת ניתוח מתיחת בטן. הייעוץ כולל התייחסות גם להיבטים הפיזיים וגם להיבטים הרגשיים המשמעותיים.

התאמה מושלמת לכל אדם

על-מנת להגיע למראה מחמיא במיוחד, נדרשת התאמה מלאה למאפיינים הספציפיים של כל אדם. גם בפרמטר זה באה לידי ביטוי המומחיות של ד"ר בן שושן, וכן טביעת העין המדויקת שלו.

שקט נפשי

כל הליך כירורגי, גם אם הוא נעשה מתוך רצון מודע ובחירה מלאה של האדם, כרוך במתח. ד"ר בן שושן, שמנתח מאז 1998 לאחר שהשלים לימודי רפואה בצרפת והתמחה בתחום הכירורגיה הפלסטית והמשחזרת, יודע כיצד להרגיע את המטופלים והמטופלות ולנסוך בהם שקט נפשי אמיתי.

נקודות חשובות

ודגשים לגבי מתיחת בטן

תועלת בריאותית

רקמות עור עודפות ושומן מיותר עלולים להוביל להזעת יתר באזור הבטן ולפטרת. כתוצאה מכך ייתכן גם ריח לא נעים. מתיחת בטן מונעת את כל התופעות הרצויות האלה, כך שהתועלת היא לא "רק" אסתטית.

שימור התוצאות

על-מנת לשמר את המראה החדש והמרשים, חשוב להישאר באותו משקל. מומלץ גם לבצע פעילות גופנית מותאמת לאדם.

מיני מתיחה

לצד מתיחת בטן מלאה, ישנה גם האופציה של מיני מתיחה שגם היא מחוללת שינוי משמעותי לטובה במראה החיצוני כמו גם בביטחון העצמי ובאיכות החיים באופן כללי.

תמונות לפני אחרי

לתיאום פגישת ייעוץ, השאירו פרטי קשר

פתח/י צ'אט
זקוקים לעזרה?
ד"ר אבנר בן שושן
שלום,
איך אפשר לעזור?
Call Now Button